Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

OXI σε Σισέ-Γκοβού για τον αγώνα κατά της φτώχειας

Μετά τον Πάμπλο Γκαρσία, δύο ακόμα παίκτες που αγωνίζονται στο ελληνικό πρωτάθλημα δέχτηκαν πρόσκληση να συμμετάσχουν στον φιλικό αγώνα κατά της φτώχειας. Ο λόγος για τους Τζιμπρίλ Σισέ και Σίντνεϊ Γκοβού του Παναθηναϊκού. Βέβαια, όπως ήταν λογικό η πράσινη ΠΑΕ τους απαγόρευσε την συμμετοχή, επικαλούμενη...αγωνιστικούς λόγους. Βέβαια αυτό  είναι η μισή αλήθεια, διότι δεν ξέρουμε κατά πόσο θα μπορούσε να αγωνιστεί ο...δεξί μπαρ Γκοβού, αφού δεν θα προσφέρονται αλκοολούχα ποτά και ο Mr. αυτογκόλ Σισέ. "Δεν έχουμε πρόβλημα να αγωνιστούν", δήλωσε ο Γιάννης Μώραλης.

Γλίτωσαν τo κράξιμο

Απίστευτα πράγματα γίνονται τέσσερις μέρες πριν την διεξαγωγή του φιλικού αγώνα κατά της φτώχειας. Πιο συγκεκριμένα, ο Ζινεντίν Ζιντάν έστειλε προσκλήσεις συμμετοχής στους Τζιμπρίλ Σισέ και Σίντνει Γκοβού! Στο άκουσμα της είδησης οι "ερυθρόλευκοι" πάγωσαν και δέχτηκαν με ανακούφιση την απαγόρευση συμμετοχής που επέβαλε στους παίκτες η ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Επικαλούμενος αγωνιστικούς λόγους ο Ζεσουάλντο Φερέιρα δήλωσε ότι θέλει να έχει στην διάθεση του τους δύο παίκτες. Βέβαια, πίσω από αυτό κρύβεται το γεγονός οτι στο στρατόπεδο των πράσινων δεν ήθελαν την κατακραυγή και την δημιουργία έντασης σε ενδεχομενη εμφάνιση των Σισέ-Γκοβού μπροστά στην ερυθρόλευκη εξέδρα.

Γ. Μώραλης: "Εμείς δεν έχουμε πρόβλημα" 

Αμέσως μόλις έσκασε η είδηση, οι "Ερυθρόλευκοι" όπως αναφέραμε και πριν, "πάγωσαν". Για την ακρίβεια η λέξη αμηχανία αντικατοπτρίζει πλήρως την αντίδραση του Ολυμπιακού. Γι' αυτό το λόγο ο Γιάννης Μώραλης ξεκαθάρισε ότι ο επίσημος Ολυμπιακός δεν έχει πρόβλημα στο ενδεχόμενο συμμετοχής των Σισέ-Γκοβού.

"Η ομάδα των φίλων του Ζιντάν και του Ρονάλντο ζήτησε να αγωνιστούν μαζί τους ο Τζιμπρίλ Σισέ και ο Σίντνεϊ Γκοβού. Είναι αυτονόητο και το ξεκαθαρίζω ότι ο Ολυμπιακός δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα να αγωνιστούν στο Καραϊσκάκη, σε αυτό τον μεγάλο αγώνα, ο οποίος είναι για φιλανθρωπικό σκοπό. Αν είχαμε το οποιοδήποτε πρόβλημα θα ήταν σαν να ακυρώναμε τον σκοπό του μεγάλου αυτού γεγονότος, το οποίο θα είναι μία γιορτή του ποδοσφαίρου. Είναι ένα ματς που θα αγωνιστούν παίκτες διαφόρων εθνοτήτων, που προέρχονται από μεγάλες ομάδες της Ευρώπης και δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να έρθει οποιοσδήποτε παίκτης, από οποιαδήποτε ομάδα. Όσον αφορά στον Σισέ και στον Γκοβού, το αν θα αγωνιστούν την Τρίτη στο Καραϊσκάκη, είναι ένα θέμα που αφορά τους ίδιους, την ομάδα του Ζιντάν και του Ρονάλντο, αλλά και τον Παναθηναϊκό", δήλωσε σχετικά ο δ'αντιπρόεδρος της πειραϊκής ΠΑΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου