Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Δεν θα δούμε Ζιοβάνι αλλά...Γκαρσία!

Δυστυχώς ένα προσωπικό πρόβλημα δεν επιτρέπει στον Ζιοβάνι να έρθει στην Ελλάδα στις 14 Δεκεμβρίου για να δώσει το παρών στο φιλικό αγώνα κατά της φτώχειας. Και εάν αυτή η είδηση προκάλεσε απογοήτευση στους φίλους της ομάδας, η είδηση που προκαλεί εκνευρισμό είναι η πρόσκληση που φέρεται να έχει δεχθεί ο Πάμπλο Γκαρσία από τον Ρονάλντο για να αγωνιστεί στο συγκεκριμένο ματς.


Στον Ολυμπιακό δεν έχουν επιβεβαιώσει ακόμα την είδηση, όμως εάν συμβεί κάτι τέτοιο τότε θα πρόκειται για ισχυρό φάουλ. Μην ξεχνάμε ότι ο Γκαρσία έχει μπει ουκ ολίγες φορές στο στόχαστρο της εξέδρας του Ολυμπιακό με παλαιότερα...κατορθώματα του όπως το αντικανονικό χτύπημα στον Ντιόγκο πριν από δύο χρόνια, τις δηλώσεις πέρσι πέρι εύνοιας του Θρύλου από την διαιτησία και άλλες πολλές προκλήσεις του έχει κάνει σε βάρος των "ερυθρολεύκων".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου