
ΑΓΩΝΑΣ: Ολυμπιακός-Μπλεντ
ΓΗΠΕΔΟ: "Μελίνα Μερκούρη", Ρέντη
ΦΑΣΗ: 3η αγωνιστική
ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ: Champions League
- Δυστυχώς για μία ακόμα φορά η εικόνα στις εξέδρες του κλειστού είναι απελπιστική, αφού οι θεατές είναι αρκετά λίγοι.
- Το πρώτο σετ κατέληξε στην ομάδα της Σλοβενίας με 25-20.
- Ο Ολυμπιακός κατάφερε να αντιδράσει και αποτέλεσμα ήταν να πάρει το σετ 25-22 και να ισοφαρίσει σε 1-1.
- O Oλυμπιακός πήρε και αυτό το τρίτο σετ με 25-20 παίρνοντας προβάδισμα με 2-1.
- Μετά από ένα σετ που κράτησε αρκετή ώρα, η Μπλεντ το κατακτά με 33-31 και ισοφαρίζει σε 2-2. Έτσι, ο Ολυμπιακός θα προσπαθήσει να πάρει τη νίκη στο τάι μπρέικ, όπως είχε κάνει και στην προηγούμενη αναμέτρηση κόντρα στην πολωνική Γιαστρέμπσκι.
- Η Μπλεντ παίρνει και το πέμπτο σετ με 15-9 και παράλληλα τη νίκη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου