Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Σύντομα πάλι κοντά σας...

H σελίδα βρίσκεται υπό κατασκευή από το Σαββάτο 18/12. Σύντομα θα είμαστε και πάλι κοντά σας για την "ερυθρόλευκη" ενημέρωση.

Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Τον...βούλιαξε!

Μόνο στα χαρτιά ήταν ντέρμπι η ανάμετρηση ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Εθνικό, στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής πόλο γυναικών. Τα κορίτσια του Χάρη Παυλίδη έκαναν επίδειξη δύναμης στον συμπολίτη, διαλύοντας τον με 11-3. Οι φιλοξενούμενες προέβαλαν αντίσταση μόνο στο πρώτο οκτάλεπτο και εν συνεχεία παραδόθηκαν στον Θρύλο. Το συγκεκριμένο αποτέλεσμα διατηρεί την ομάδα μας στην κορυφή του πρωταθλήματος.

Λουκέτο στον Ερασιτέχνη για 400.000 ευρώ!

Τα τεράστια οικονομικά προβλήματα του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού δεν λύθηκαν παρά τις υποσχέσεις κάποιων και έτσι αποφασίστηκε να σταματήσει η λειτουργία του εάν δεν βρεθούν 400.000 ευρώ μέχρι την Δευτέρα.

Πολύ κοντά σε Μιραλάς

Στην τελική ευθεία μπαίνει το θέμα της απόκτησης του Κέβιν Μιραλάς από την Σεντ Ετιέν. Ο Βαγγέλης Μαρινάκης είχε χθες συνάντηση με τον μάνατζερ του Βέλγου, Κριστόφ Ενροτό και τον Σωκράτη Κομινάκη και συζήτησαν για όλα τα διαδικαστικά της αγοράς του παίκτη.

Πρωτοσέλιδα: (17/12)


Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Έβγαλαν την υποχρέωση

Με μία ακόμα ήττα ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις τους στο CEV Cup, η γυναικεία ομάδα του Ολυμπιακού. Τα κορίτσια του Γιάννη Νικολάκη ηττήθηκαν με 3-0 σετ από την Γαλατάσαράι στην Τουρκία και σε συνδυασμό με το 0-3 του Ρέντη, γνώρισαν τον αποκλεισμό από την συνέχεια της διοργάνωσης.

Άνετα και ωραία!

Με σχετική άνεση πέρασε από την έδρα του Ηλυσιακού ο Ολυμπιακός, επικρατώντας με 91-60, σε εξ αναβολής ματς για την 8η αγωνιστική της Α1 μπάσκετ. Οι "ερυθρόλευκοι" πήραν από την αρχή μια διψήφια διαφορά και δεν δυσκολεύτηκαν σε κανένα σημείο του αγώνα. Κορυφαίοι της ομάδας μας ήταν οι Γιάννης Μπουρούσης και Βασίλης Σπανούλης. Επεισόδια λίγο πριν το τέλος της αναμέτρησης σημειώθηκαν εκτός γηπέδου.

Σαββάτο στις 19:00 με Αρη

Οριστικοποιήθηκε το πρόγραμμα της 8ης αγωνιστικής της Α1 βόλεϊ ανδρών. Ο Ολυμπιακός θα υποδεχτεί τον Αρη, το προσεχές Σάββατο, στο κλειστό του Ρέντη και το πρώτο σερβίς είναι προγραμματισμένο για τις 19:00. Διαιτητές της αναμέτρησης θα είναι οι κ. Βαρθαλίτης και Μυλωνάκης, ενώ παρατηρητής ο κ. Βασιλειάδης.