Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Σαν να ήταν χθες!

Παικταράδες από το παρελθόν φόρεσαν ξανά τα ερυθρόλευκα.
Μεγάλες στιγμές γνώρισε το προπονητικό κέντρο του Ρέντη. Ο λόγος; Μα φυσικά η παρουσία παλαιών ποδοσφαιριστών από το ένδοξο παρελθόν του Ολυμπιακού. Τζόρτζεβιτς, Γιαννακόπουλος, Κοβάσεβιτς, Γεωργάτος, Αλεξανδρής κ.α. φόρεσαν ξανά σορτσάκι και προπονήθηκαν μαζί για την όσο το δυνατόν καλύτερη ετοιμότητα τους ενόψει τoυ φιλικού αγώνα κατά της φτώχειας όπου θα τεθούν αντίπαλοι των φίλων Ζιντάν-Ρονάλντο.

Συγκεκριμένα, στο Ρέντη βρέθηκαν οι Τζόρτζεβιτς, Κοβάσεβιτς, Αλεξανδρής, Γιαννακόπουλος, Γεωργάτος, Ανατολάκης, Αμανατίδης, Νινιάδης. Χωρίστηκαν σε δύο ομάδες των τεσσάρων παικτών και ξεδίπλωσαν τις ποδοσφαιρικές αρετές τους. Το "ερυθρόλευκο" διπλό παρακολούθησε και ο Ερνέστο Βαλβέρδε. Ένας-ένας οι μεγάλοι άσοι του Θρύλου έκαναν δηλώσεις για τον επερχόμενο αγώνα κατά της φτώχειας.

Aναλυτικά οι δηλώσεις:

Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς: "Είναι πολύ σημαντική η προσπάθεια του Ολυμπιακού. Θα υπάρχει άγχος, αλλά χαίρομαι που επιστρέφω στο Καραϊσκάκη. Θα δούμε για το πέναλτι, αν κερδίσουμε. Κάτσε να δούμε αν θα ξεκινήσω κιόλας, είναι απόφαση του προπονητή. Πάντως, σημασία έχει ο φιλανθρωπικός σκοπός του αγώνα".

Στέλιος Γιαννακόπουλος: "Το παιχνίδι γίνεται για καλό σκοπό, για ιερό θα έλεγα. Διανύουμε πολύ δύσκολες ημέρες, με κοινωνικά και οικονομικά προβλήματα. Εύχομαι να γεμίσει το γήπεδο και να συγκεντρώσουμε τα χρήματα που απαιτούνται. Είναι ωραίο που παίζουμε για τον Ολυμπιακό, ξυπνάνε μνήμες. Με τον Ολυμπιακό έχουμε ζήσει πολλές χαρές και πολλά πρωταθλήματα. Όσο για το αν είμαστε έτοιμοι, Ψυχολογικά είμαστε, σωματικά θα δούμε σε λίγο".

Ντάρκο Κοβάσεβιτς: "Είναι πολύ σπουδαίο να συμμετέχουμε σε τέτοιου είδους αγώνες. Είναι μεγάλος σύλλογος ο Ολυμπιακός. Ελπίζω ότι το Καραϊσκάκη θα είναι γεμάτο. Όσο για μένα, είναι σημαντικό που θα ξαναβρεθώ με τους παλιούς μου συμπαίκτες. Για ορισμένους είνσι όνειρο που θα ξαναπαίξουμε όλοι μαζί. Επίσης, είναι σημαντικό για τον κόσμο που θα ξαναδεί αυτούς τους παίκτες στο γήπεδο. Τιμή μου που θα παίξω και στην ομάδα του Ζιντάν, αλλά η ομάδα μου είναι ο Ολυμπιακός. Με τους Τζόλε και Γεωργάτο έχω παίξει και αντίπαλος και πρόκειται για δυο πολύ σπουδαίους ποδοσφαιριστές. Αναφορικά με μένα, θα βάλω τα δυνατά μου".

Αλέκος Αλεξανδρής: "Πραγματικά, είναι πολύ μεγάλη τιμή που θα αγωνιστούμε σε ένα παιχνίδι για τέτοιο ιερό σκοπό. Νιώθουμε υπερήφανοι για το γεγονός ότι θα βάλουμε φορέσουμε ξανά τη φανέλα του Ολυμπιακού και που ο σύλλογος συμμετέχει σε αυτή την προσπάθεια. Θα βρίσκονται εδώ μεγάλοι παίκτες όπως οι Ρονάλντο και Ζιντάν, οι οποίοι είναι κοινωνικά ευαισθητοποιημένοι και βοηθούν τον κόσμο Ο κόσμος πρέπει να έρθει στο γήπεδο ανεξαρτήτως του ποια ομάδα υποστηρίζει. Όσο για εμάς, θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό".

Γρηγόρης Γεωργάτος: "Είμαστε εδώ για έναν καλό σκοπό. Είναι τιμή για μας να έρθουμε εδώ γι' αυτό τον σκοπό. Δεν το σκεφτήκαμε ούτε λεπτό για το αν θα ανταποκριθούμε. Απ' ότι βλέπω και ο κόσμος θα ανταποκριθεί στο κάλεσμα αυτού του φιλικού και πιστεύω ότι θα είναι ένα μεγάλο φιλικό και θα έρθουν σπουδαία ονόματα... Όσο για μένα, είναι  πολύ έντονα τα συναισθήματα που έρχομαι στου Ρέντη ύστερα από τέσσερα χρόνια. Θέλω επίσης να είναι επιεικής ο κόσμος και να μην περιμένει αυτά που έκανα παλιά στα γήπεδα".

Ανδρέας Νινιάδης: "Αξίζουν συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό. Θέλουμε να έρθει ο κόσμος και να βοηθήσει. Είναι ωραίο που θα βρεθώ με παλιούς συμπαίκτες μου, με τους οποίους ζήσαμε απίστευτες στιγμές. Αν και τα λέμε συχνά, είναι διαφορετικό να τους βλέπουμε στο γήπεδο".

Γιώργος Αμανατίδης: "Είναι ένα μεγάλο γεγονός. Είναι τιμή που ο ΟΗΕ επέλεξε εμάς για την διεξαγωγή του αγώνα που γίνεται κάθε χρόνο σε ένα μέρος του κόσμου. Όλη η ΠΑΕ είναι σε εγρήγορση για να ικανοποιηθούν όλοι. Ελπίζουμε να είναι γεμάτο το γήπεδο. Δε μας απασχολεί το αποτέλεσμα. Θα γελάσουμε με τους πρώην συμπαίκτες μας."

Γιώργος Ανατολάκης: "Είναι ένας σημαντικός αγώνας και μια μεγάλη γιορτή Όλος ο κόσμος πρέπει να έρθει στο γήπεδο. Μπορούμε να βοηθήσουμε όλοι σε αυτή την προσπάθεια. Είναι μεγάλη η χαρά που ξανασμίγει η ομάδα των πρωταθλητών. Νιώθω ανατριχίλα που επιστρέφω στο Καραϊσκάκη ύστερα από 2,5 χρόνια. Επίσης, Κάνω μια έκκληση να διαφημιστεί περισσότερο αυτό το φιλικό από τα Μέσα Ενημέρωσης. Δόξα τω Θεώ, στην καριέρα μου είχα την ευκαιρία να αντιμετωπίσω πολλούς μεγάλους ποδοσφαιριστές. Δε μου λέει κάτι αυτό. Νιώθω το ίδιο". 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου