Ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό δίνει η ομάδα κάτω των 17 ετών, αύριο (12.30), στο Δημοτικό γυμναστήριο Νίκαιας, στο πλαίσιο της 6ης αγωνιστικής του 1ου ομίλου, του πρωταθλήματος υποδομών. Η ομάδα του Πειραιά προηγείται στην βαθμολογία έχοντας +5 από τον δεύτερο Παναθηναϊκό και στόχος είναι αύριο, αυτό το προβάδισμα να μεγαλώσει στο +8 με νίκη επί του πελάτη.
Και εάν το έργο του τμήματος Κ-17 είναι εύκολο, δεν είναι το ίδιο εύκολο το έργο της εφηβικής ομάδας κάτω των 20 ετών. Η πτωτική πορεία στο πρωτάθλημα συνεχίζεται και το Σάββατο (13.00) στο 1ο Αθλητικό Κέντρο Χαϊδαρίου, οι "ερυθρόλευκοι" υποδέχονται τον Ατρόμητο, στο πλαίσιο της 14ης αγωνιστικής, με στόχο την επιστροφή στις νίκες. Να τονίσουμε, ότι η ομάδα έχει να γευτεί θετικό αποτέλεσμα από την εκτός έδρας επικράτηση σε βάρος του Εργοτέλη την 10η αγωνιστική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου