Να συνεχίσει την προέλαση της στο πρωτάθλημα, θέλει η γυναικεία ομάδα πόλο του Ολυμπιακού μας. Τα κορίτσια του Χάρη Παύλίδη αντιμετωπίζουν το Σάββατο (13:00), εκτός έδρας το Νηρέα Χαλανδρίου.
Οι "ερυθρόλευκες" ήδη μετράνε τρεις νίκες σε ισάριθμα παιχνίδια και στόχος τους αύριο είναι να διατηρήσουν το αήττητο. Σε αναμέτρηση που άνοιξε την αυλαία της 4ης αγωνιστικής της Α1 πόλο γυναικών, ο Εθνικός επικράτησε του Πανιώνιου με 8-7.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου