Σε ένα ακόμα εκτός έδρας παιχνίδι ο Ολυμπιακός προβλημάτισε με την απόδοση του και μοιραία γνώρισε την ήττα από την Μάλαγα. Το τι φταίει και η ομάδα παρουσιάζεται μεταμορφωμένη προς το χειρότερο κάθε φορά που παίζει μακριά από το γήπεδο της, κανείς δεν μπορεί να το εξηγήσει. Αυτό που είναι σίγουρο, είναι ότι στο ματς με την Σαρλερουά θα πρέπει να ξεπεράσει αυτό το πρόβλημα και να πάρει τη νίκη, καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα χάσει την πρώτη θέση του ομίλου.
Από το -17 αλλά...
Ναι μεν η ομάδα κατάφερε χθες να επιστρέψει από το -17 στην τέταρτη περίοδο και μάλιστα να προσπεράσει με 71-69 χάρη σε τρίποντο του Έρτσεγκ, όμως πως έφτασε στο σημείο να κυνηγάει μια τέτοια μεγάλη διαφορά; Αυτό θα πρέπει να προβληματίσει τον Ντούσαν Ίβκοβιτς και όχι το γεγονός ότι δεν μπήκε το τελευταίο σουτ. Γιατί δεν μπορείς να μιλάς για ατυχία όταν έχεις δώσει το δικαίωμα στον...απίθανο Μπλάνκο της Μάλαγα να σε "σκοτώσει" με τα σουτ. Δεν μπορείς να μιλάς για ατυχία όταν έχεις αφήσει παίκτες όπως οι Φριλαντ, Άρτσιμπαλντ να κάνουν ότι θέλουν μέσα στην ρακέτα. Δυστυχώς, η αλήθεια είναι ότι η ομάδα δείχνει ένα κόμπλεξ στα εκτός και αυτό θα πρέπει να αλλάξει άρδην καθώς ακολουθεί παιχνίδι-τελικός στην Σαρλερουά.
Kαι τώρα Σαρλερουά
Πλέον, στον Ολυμπιακό μπορεί να πόνεσε η χθεσινή ήττα με τον τρόπο που ήρθε, όμως θα πρέπει να ξεχάσουν το συγκεκριμένο παιχνίδι γιατί ακολουθεί ένα εξίσου σημαντικό ματς. Αναφερόμαστε στην επόμενη αγωνιστική υποχρέωση της ομάδας, την ερχόμενη Δευτέρα, στο Βέλγιο κόντρα στην επικίνδυνη Σαρλερουά. Μονόδρομος η νίκη εάν θέλει η ομάδα να πάρει την πρώτη θέση του ομίλου, διότι σε διαφορετικό αποτέλεσμα χάνεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου