Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Πολύ κοντά σε Μιραλάς

Στην τελική ευθεία μπαίνει το θέμα της απόκτησης του Κέβιν Μιραλάς από την Σεντ Ετιέν. Ο Βαγγέλης Μαρινάκης είχε χθες συνάντηση με τον μάνατζερ του Βέλγου, Κριστόφ Ενροτό και τον Σωκράτη Κομινάκη και συζήτησαν για όλα τα διαδικαστικά της αγοράς του παίκτη.

Ο ισχυρός άνδρας της ομάδας μας τα έχει βρει σε όλα με τον ατζέντη του Μιραλάς όσον αφορά τις ετήσιες οικονομικές απολαβές του και την διάρκεια του συμβολαίου η οποία θα είναι τετραετής. Επίσης, θα μπει ρήτρα στο συμβόλαιο του, ύψους 10 εκατ. ευρώ, όπως είχε γίνει και για τον Φετφατζίδη. Όπως καταλαβαίνετε το θέμα έχει προχωρήσει πάρα πολύ και για να μπαίνει ο Ολυμπιακός σε διαδικασία διαπραγματεύσεων με τον Μιραλάς για το συμβόλαιο του σημαίνει ότι τα έχει σχεδόν βρει και με την Σεντ Ετιέν.

Οι "ερυθρόλευκοι" έχουν ειδοποιήσει τους ιθύνοντες της γαλλικής ομάδας ότι θα τους καταβάλουν το ποσό των 2,5 εκατ. ευρώ προκειμένου να αγοράσουν τον παίκτη. Ωστόσο, όπως τονίζουν στον Ολυμπιακό, αυτό αναμένεται να γίνει στις 31 Ιανουαρίου, δηλαδή η ενεργοποίηση της οψιόν αγοράς του Μιραλάς από την Σεντ Ετιέν. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα περιμένουν μέχρι τότε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου