Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Τον...βούλιαξε!

Μόνο στα χαρτιά ήταν ντέρμπι η ανάμετρηση ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Εθνικό, στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής πόλο γυναικών. Τα κορίτσια του Χάρη Παυλίδη έκαναν επίδειξη δύναμης στον συμπολίτη, διαλύοντας τον με 11-3. Οι φιλοξενούμενες προέβαλαν αντίσταση μόνο στο πρώτο οκτάλεπτο και εν συνεχεία παραδόθηκαν στον Θρύλο. Το συγκεκριμένο αποτέλεσμα διατηρεί την ομάδα μας στην κορυφή του πρωταθλήματος.

Τα οκτάλεπτα: 3-1, 2-1, 2-1, 4-0
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Χάρης Παυλίδης): Φαν Μπέλκουμ 3, Αβραμίδου 2, Μαυρέλου 2, Ψούνη 2, Αντωνάκου, Κουγιουμτζή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου