Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Aυτοκτονία...

Πικρή εντός έδρας ήττα με 3-2 σετ, γνώρισε ο Ολυμπιακός από την Μπλεντ, στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής του Champions League. Οι "ερυθρόλευκοι" προηγήθηκαν με 2-1, όμως δεν κατάφεραν να αξιοποιήσουν τις πολλές ευκαιρίες που είχαν στο τέταρτο σετ για να τελειώσουν νικηφόρα το ματς. Αντίθετα, οι Σλοβένοι πιο ψύχραιμοι στις λεπτομέρειες έκαναν την ανατροπή, παίρνοντας τη νίκη που τους διατηρεί στην κορυφή του ομίλου.

Πλέον, οι ελπίδες του Ολυμπιακού για πρόκριση στην επόμενη φάση της διοργάνωσης μειώνονται δραματικά και θα χρειαστεί μόνο νίκες από δω και πέρα και συνδυασμό αποτελεσμάτων για να περάσει.

Τα σετ: 20-25, 25-22, 25-20, 31-33, 9-15

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Φλάβιο Γκουλινέλι): Ντεσπέιν 9π., Γιαμπλόνσκι 9 (3 άσσοι, 6/16), Ζέκοφ 7 (5 μπλοκ), Κραλ 9 (8/11), Ανδρεάδης 9 (5 μπλοκ, 4/12), Τζούριτς 32 (30/59, 2 μπλοκ) / Κουζούνης (λ. – 47% υπ.), Φράγκος 15 (14/20), Κοκκινάκης 1.

ΜΠΛΕΝΤ (Κολάκοβιτς): Φλάις 10π., Σκετ 26 (24/40, 2 μπλοκ), Πέτκοβιτς 2, Κάμνικ 9, Ράσιτς 13, Γιάκοπιν 5 / Λέβις (λ. – 89% υπ.), Βαν Ντικ, Βίνσιτς 1, Κοβάτσεβιτς 8.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου