Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Κόντρα στο θηρίο

Ένα από τα δυσκολότερα παιχνίδια της ευρωπαϊκής της ιστορίας δίνει αύριο (19:00) στο κλειστό του Ρέντη, η γυναικεία ομάδα βόλεϊ. Ο Ολυμπιακός μας θα υποδεχθεί την πανίσχυρη Γαλατάσαράϊ στο πλαίσιο της πρώτης αναμέτρησης για τους "32" του CEV Cup. To έργο των παικτριών του Γιάννη Νικολάκη είναι ιδιαίτερα δύσκολο καθώς απέναντι τους θα έχουν μία από τις κορυφαίες ομάδες της Ευρώπης.

Ως γνωστόν, τα τελευταία χρόνια οι Τούρκοι έχουν επενδύσει αρκετά χρήματα στον ομαδικό αθλητισμό και το βόλεϊ δεν αποτελεί την εξαίρεση. Με ορισμένα από τα μεγαλύτερα αστέρια του ευρωπαϊκού και παγκόσμιου βόλεϊ η Γαλατά προβάρει ως ένα από τα φαβορί για την κατάκτηση του βαρύτιμου τροπαίου. Από την πλευρά του ο Γιάννης Νικολάκης δεν ανησυχεί, δείχνοντας πίστη στις ικανότητες των αθλητριών του.

«Παίζουμε με την ομάδα που είναι ένα από τα φαβορί για την κατάκτηση του τροπαίου. Το σίγουρο είναι ότι θα μπούμε στο παιχνίδι χωρίς φόβο. Θα προσπαθήσουμε να εξαντλήσουμε κάθε πιθανότητα που έχουμε για να προκριθούμε. Είναι θετικό που δεν θα αγωνιστεί η Βραζιλιάνα, Κοϊμπρα αλλά αυτό
που έχουμε στο μυαλό μας είναι η δική μας απόδοση. Θα είναι επίσης, ένα  ασφαλές τεστ για να
διαπιστώσουμε σε ποια αγωνιστική κατάσταση βρισκόμαστε αυτή την εποχή. Θέλουμε τον κόσμο κοντάμας. Εκτός από την ενίσχυση προς τον Ολυμπιακό, οι φίλαθλοί μας θα έχουν την ευκαιρία να δουν ένα παιχνίδι υψηλού επιπέδου καθώς σπάνια φιλοξενούμε ομάδες με την αξία της Γαλατά Σαράι»
, ανέφερε σχετικά ο Έλληνας τεχνικός μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα του Ολυμπιακού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου