Ο κ. Δημήτρης Θάνος ορίστηκε από την ΚΕΔ για να διευθύνει την αναμέτρηση ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Ατρόμητο, την ερχόμενη Κυριακή στο "Γ.Καραϊσκάκης", στο πλαίσιο της 14ης αγωνιστικής της Σούπερ Λιγκ.
Ο εν λόγω διαιτητής ήταν ο άρχων και του αγώνα Κυπέλλου που είχε δώσει ο Ολυμπιακός στο Αιγάλεω, απέναντι στην Ηλιούπολη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου