Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Νεστέροβιτς: "Δύσκολο παιχνίδι αλλά θα τα καταφέρουμε"

Δύσκολο χαρακτήρισε το αυριανό παιχνίδι κόντρα στην Μάλαγα ο Ράντοσλαβ Νεστέροβιτς. Ο Σλοβένος σέντερ δεν έκρυψε την ανησυχία του για το γεγονός ότι η ομάδα του θα δώσει δύο επικίνδυνες εκτός έδρας αναμετρήσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα όμως όπως τόνισε είναι αποφασισμένοι να πάρουν την πρώτη θέση του ομίλου.

"Είναι πολύ δύσκολο παιχνίδι. Θα πρέπει να βελτιώσουμε τα πάντα για να πάρουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε. Είναι παράξενο που θα δώσουμε δύο αγώνες στην σειρά, αλλά είναι μεγάλη ευκαιρία για εμάς, στην προσπάθειά μας για την κατάκτηση της πρώτης θέσης. Δεν υπάρχει πίεση. Είναι μια καλή στιγμή για εμάς Αν παίξουμε όπως μπορούμε και όπως πρέπει, θα τα καταφέρουμε. Ο προπονητής ξέρει καλύτερα πως έχει η κατάσταση. Το σίγουρο είναι πως αν θες τίτλους πρέπει να παίξεις και να τα δώσεις όλα", δήλωσε σχετικά ο 34χρονος άσος.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου