Δεν του έφταναν όλα τα προβλήματα που έχει ο Ολυμπιακός, του προέκυψε και νέο με τον Ντιόγκο. Η Φλαμένγκο θέλει να τον δώσει πίσω στους "ερυθρόλευκους", αλλά στον Πειραιά δεν τον θέλουν. Την ίδια ώρα και ενώ το μέλλον του Βραζιλιάνου είναι στον "αέρα", εκείνος έκανε δηλώσεις σε ΜΜΕ της πατρίδας τονίζοντας ότι θέλει να μείνει στην "χώρα του καφέ" για να κερδίσει τίτλους.
"Θέλω να παραμείνω, διότι δεν ήταν πολύ εύκολο να έρθω ξανά πίσω στην Βραζιλία. Η χρονιά αυτή ήταν δύσκολη για την Φλαμένγκο αλλά και για μένα. Επιθυμώ να κιάνω προετοιμασία με την ομάδα και να αγωνιστώ περισσότερο. Στόχος μου είναι να πάρω τίτλο με την Φλαμένγκο και ειδικά όσο η σύζυγός μου είναι έγκυος, θα ήταν καλύτερο να μείνουμε στην Βραζιλία. Βέβαια, όλα θα εξαρτηθούν από τις διαπραγματεύσεις ανάμεσα στον Ολυμπιακό και την Φλαμένγκο", είπε χαρακτηριστικά ο Ντιόγκο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου