Με το βλέμμα μπροστά και την επανέναρξη του πρωταθλήματος, συνέχισαν την προετοιμασία τους οι παίκτες της ανδρικής ομάδας βόλεϊ. Η εντός έδρας ήττα από την Μπλεντ για το Champions League και κυρίως ο τρόπος με τον οποίο ήρθε, έχει πεισμώσει του "ερυθρολεύκους". Οι υποχρεώσεις του Ολυμπιακού συνεχίζονται το Σάββατο, με εκτός έδρας δοκιμασία στην Πάτρα κόντρα στην τοπική ΕΑΠ, στο πλαίσιο της 7ης αγωνιστικής της Α1.
Ο Ανδρέας Ανδρεάδης μίλησε για το συγκεκριμένο παιχνίδι καθώς και για τις δυσκολίες που κρύβει. "Είναι αυτονόητο ότι στο μυαλό μας έχουμε μόνο τη νίκη. Εκτός από την πολύ καλή ομάδα της Πάτρας έχουμε να αντιμετωπίσουμε και να ξεπεράσουμε τη ψυχολογική και σωματική κούραση από το πρόσφατο παιχνίδι με τη Μπλεντ. Η ομάδα μας έχει την ποιότητα να τα καταφέρει. Αγωνιστικά τόσο εμείς όσο και οι αντίπαλοί μας έχουμε ως βασικό στοιχείο την πολύ καλή επίθεση αλλά για να επικρατήσεις σε ένα ντέρμπι θα πρέπει να είσαι σχεδόν άριστος σε όλους τους τομείς του παιχνιδιού", δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου ο διεθνής κεντρικός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου