Ένας ακόμα πρώην ερυθρόλευκος θα δώσει το παρών στο φιλικό αγώνα κατά της φτώχειας, στο "Γ.Καραϊσκάκης", στις 14 Δεκεμβρίου. Ο λόγος για τον Γιάγια Τουρέ που θα έρθει στην Ελλάδα για να αγωνιστεί στο παιχνίδι, δίπλα στους Κοβάσεβιτς, Καρεμπέ, Τζόρτζεβιτς κ.α
Ο Ιβοριανός μέσος που είχε αγωνιστεί στην ομάδα μας την σεζόν 2005/06, εντυπωσιάζοντας με την απόδοση, αλλά είχε φύγει με τον χειρότερο τρόπο για την Μονακό και όλοι θυμόμαστε την κόντρα ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον μάνατζερ του, Ντιμίτρι Σέλουκ. Εν συνεχεία έκανε το μεγάλο άλμα για την καριέρα του παίρνοντας μεταγραφή στην Μπαρτσελόνα και πλέον αγωνίζεται στα αγγλικά γήπεδα με την Μάντσεστερ Σίτι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου