Ο Θοδωρής Παπαλουκάς δεν κρύφτηκε και βγήκε και είπε τα πράγματα με το όνομα τους. Όταν όλοι θεωρούν ότι ο Ολυμπιακός έχασε το παιχνίδι χάρη στο τελευταίο άστοχο σουτ του Μίλος Τεόντοσιτς, ο "Τεο" έχει την εξήγηση για το τι έγινε και δεν κατάφερε να κερδίσει το παιχνίδι ο Θρύλος.
"Είχαμε ένα πολύ μεγάλο νεκρό διάστημα στο δεύτερο ημίχρονο. Σαφώς είχαμε την ευκαιρία να κερδίσουμε, αλλά αστοχήσαμε στο τελευταίο σουτ. Δεν πιστεύω όμως ότι χάσαμε επειδή αστόχησε ο Μίλος, αλλά επειδή δεν ήμασταν συγκεντρωμένοι σε μεγάλο διάστημα του παιχνιδιού χάνοντας πολύτιμο χρόνο", δήλωσε ο αρχηγός.
Όσον αφορά την επερχόμενη αναμέτρηση νε την Σαρλερουά ο 33χρονος γκαρντ τόνισε: "Εμείς πρέπει να συνεχίσουμε τη δουλειά, είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε. τώρα μας περιμένει ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι, τη Δευτέρα στο Σαρλερουά και πρέπει να παραμείνουμε ψύχραιμοι μετά από αυτή την ήττα για να πετύχουμε το στόχο μας...".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου