Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Πρώτα Ατρόμητος και μετά οι μεταγράφες

Προκειμένου να μην αποπροσανατολιστεί η ομάδα ενόψει της κυριακάτικης αναμέτρησης με τον Ατρόμητο, στον Ολυμπιακό τονίζουν και ξεκαθαρίζουν ότι αυτή την στιγμή δεν ασχολούνται με τα μεταγραφικά αλλά με το πως θα πάρουν τη νίκη αύριο στο "Γ.Καραϊσκάκης".

Δεν έχουν άδικο. Ήδη τα σενάρια περί μεταγραφών δίνουν και παίρνουν, αλλά ο Ερνέστο Βαλβέρδε δεν θέλει ούτε να ακούει για υποψήφιους παίκτες ενώ ετοιμάζεται η ομάδα για ένα παιχνίδι πρωταθλήματος, κόντρα σε έναν επικίνδυνο αντίπαλο όπως ο Ατρόμητος.

Οι υποθέσεις των Μιραλάς, Ράκιτιτς, Μόρα και άλλων θα ανοιχτούν από βδομάδα και εκεί θα ξεκαθαρίσει ποιος παίκτης απασχολεί σοβαρά και ποιος όχι. Για την ώρα όμως, στο λιμάνι σκέφτονται μόνο το παιχνίδι της Κυριακής. Τα μεταγραφικά μπορούν να περιμένουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου