Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Πελάτες... από κούνια!

Είναι οι καλύτεροι πελάτες! Η ομάδα κάτω των 17 ετών του Ολυμπιακού, γλέντησε για μία ακόμα φορά τον Παναθηναϊκό, νικώντας τον με 3-1, σε ματς που έγινε στο Δημοτικό Γυμναστήριο Νίκαιας, στο πλαίσιο της 6ης αγωνιστικής, του 1ου ομίλου του πρωταθλήματος τμημάτων υποδομών. Τα τέρματα της ομάδας μας σημείωσαν οι Ιωαννίδης ('59), Γκίνο ('69), Βουρτσιώτης ('76), ενώ για το "τριφύλλι" το γκολ πέτυχε ο Γιαννιτσάνης στις καθυστερήσεις του παιχνιδιού.

Το ματς

Το πρώτο ημίχρονο δεν είχε γκολ αν και ο Ολυμπιακός είχε την πρωτοβουλία των κινήσεων και τον πλήρη έλεγχο. Στην επανάληψη, άρχισαν τα γλέντια με τους "πράσινους". Σε διάστημα 17 λεπτών, οι πιτσιρικάδες μας πέτυχαν τρία γκολ και ουσιαστικά καθάρισαν για μία ακόμα φορά τον Παναθηναϊκό. Την αρχή έκανε ο Ιωαννίδης στο 59ο λεπτό, όταν δέχτηκε σέντρα από τον Παιδάκη από τα δεξιά, εκείνος με κεφαλιά έστειλε την μπάλα να αναπαυτεί στα δίχτυα του Παναθηναϊκού, ανοίγοντας το σκορ.

Το 2-0 έγινε στο 69ο λεπτό (τυχαίο; δεν νομίζω!) από τον τρομερό Γκίνο. Με μακρινό σουτ ο νεαρός άσος δεν άφησε περιθώριο αντίδρασης στον πορτιέρο του "τριφυλλιού" και έτσι έδωσε προβάδισμα δύο τερμάτων στον Θρύλο. Ο Βουρτσιώτης στο 76ο λεπτό, μετά από τρομερή επέλαση που ξεκίνησε από το κέντρο, νίκησε από κοντά και τον τερματοφύλακα του Παναθηναϊκού, Αναγνωστόπουλο, κάνοντας το 3-0, δίνοντας διαστάσεις θριάμβου στη νίκη του Ολυμπιακού. Το μόνο που κατάφεραν οι φιλοξενούμενοι ήταν να μειώσουν σε 3-1 με τον Γιαννιτσάνη στις καθυστερήσεις.

Πλέον, η ομάδα μας βρίσκεται στην πρώτη θέση, έχοντας απόσταση 8 βαθμών από τον δεύτερο Παναθηναϊκό.

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: Πάντος, Μουσκάι, Γεωργιάδης, Παπαδιότης, Τζανετόπουλος, Γκίνο, Βουτσιώτης, Λυκογιάννης, Κρητικός, Παιδάκης, Ιωαννίδης.

Παναθηναϊκός: Αναγνωστόπουλος, Καστράτι, Ρισβάνης, Φαφούτης, Μυρθιανός, Δώνης, Ανδρεόπουλος, Σταματακης, Μουζακίτης, Γιαννιτσάνης, Μαραθιανός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου