Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Αναβολή στο Κερατέα-Ολυμπιακός

Αναβλήθηκε η αναμέτρηση της 7ης αγωνιστικής της Α1 βόλεϊ γυναικών, ανάμεσα στην Κερατέα και τον Ολυμπιακό, που ήταν προγραμματισμένη για σήμερα στις 18:00. Το ματς αναβλήθηκε μετά από απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής Πρωταθλημάτων, καθώς όλα τα δημοτικά κτίρια της Κερατέας είναι κλειστά λόγω διαμαρτυρίας για την παράνομη και αυθαίρετη εισβολή των ΜΑΤ στον αρχαιολογικό χώρο Οβριοκάστρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου