Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Ολυμπιακός-Ατρόμητος σε φωτογραφίες!

Εκπληκτικός και σήμερα ο Μιραλάς.



Για μία ακόμα φορά οι φίλοι της ομάδας έδωσαν βροντερό παρών στις εξέδρες του Γ. Καραϊσκάκης, βοηθώντας τους παίκτες να φτάσουν σε μία ακόμα νίκη.

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης ανέβηκε και πάλι στις εξέδρες και φωτογραφήθηκε μαζί με τους μικρούς φίλους της ομάδας.

Από την απομάκρυνση του Μιχαηλίδη προήλθε η ανατροπή του Μιραλάς, στην φάση του πρώτου γκολ.

Ο Φουστέρ εκτελεί εύστοχα το πέναλτι, ανοίγοντας το σκορ για τον Ολυμπιακό στο 34ο λεπτό. Δεύτερο γκολ από την βούλα για τον Φουστέρ.

 Δεν απουσίασαν ούτε και σήμερα οι ωραίες παρουσίες από το "Γ.Καραϊσκάκης".

Ο Μιραλάς πλασάρει ιδανικά τον Μιχαηλίδη και κάνει το 2-0 για τον Ολυμπιακό στο 36ο λεπτό, φτάνοντας τα 8 τέρματα στο πρωτάθλημα.

Γιορτινό το κλίμα στις εξέδρες, καθώς μην ξεχνάμε πλησιάζουν Χριστούγεννα και ένας Αγιος Βασίλης είναι χρήσιμος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου