Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Πήρε το τρίποντο

Με νίκη συνέχισε ο Ολυμπιακός τις υποχρεώσεις του στην Σούπερ Λιγκ. Οι "ερυθρόλευκοι" επικράτησαν 2-1 του Ατρομήτου, σε ματς για την 14η αγωνιστική του πρωταθλήματος. Τα τέρματα της ομάδας μας, σημείωσαν ο Φουστέρ στο 34ο λεπτό με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι και ο Μιραλάς στο 36ο λεπτό με ωραίο πλασέ ύστερα από πάσα του Ζαϊρί. Το γκολ για τον Ατρόμητο πέτυχε ο Φαβάλι στις καθυστερήσεις. Με παίκτη λιγότερο αγωνίστηκαν από το 68ο λεπτό λόγω της αποβολής του Ντουντού με απευθείας κόκκινη κάρτα. Παράπονα από την διαιτησία του Δημήτρη Θάνου έχουν οι Πειραιώτες.

"Καθάρισε" σε 3 λεπτά

Με μεγάλη διάθεση μπήκαν στο γήπεδο οι παίκτες του Ερνέστο Βαλβέρδε χάνοντας ορισμένες ευκαιρίες για να πετύχουν γκολ. Αυτό άργησε να έρθει όμως ήρθε στο 34ο λεπτό. Από εκτέλεση κόρνερ του Ιμπαγάσα ο Μιχαηλίδης έδιωξε την μπάλα πριν καταλήξει στην εστία του και στη συνέχεια της φάσης ο Μιραλάς κέρδισε πέναλτι. Την εκτέλεση του ανέλαβε ο Φουστέρ, ο οποίος έστειλε την μπάλα στα δίχτυα ανοίγοντας το σκορ για την ομάδα του. Η συνέχεια ήταν το ίδιο καταιγιστική για τους γηπεδούχους.

Μετά από προσπάθεια του στο κέντρο, ο Ζαϊρί τροφοδότησε τον Μιραλάς και ο τελευταίος έκανε αυτό που ξέρει πολύ καλά. Βγήκε ταχύτατα από τα δεξιά και με ιδανικό πλασέ διπλασίασε τα τέρματα του Ολυμπιακού, στο 36ο λεπτό. Με αυτόν τον τρόπο έγινε το 2-0 και ο Βέλγος έφτασε τα 8 γκολ στο πρωτάθλημα, συνεχίζοντας το κυνήγι του Τζιμπρίλ Σισέ. Με αυτό το σκορ πήγαν οι δύο ομάδες στα αποδυτήρια, στο ημίχρονο.

Η κόκκινη στον Ντουντού και το 2-1

Ο Ολυμπιακός έχοντας το προβάδισμα δύο τερμάτων, έλεγξε το ματς. Όλα άλλαξαν στο 68ο λεπτό όταν ο Ντουντού σε μία εναέρια μονομαχία με τον Τάτο, τον βρήκε με τον αγκώνα. Αποτέλεσμα ήταν να αντικρύσει την απευθείας κόκκινη κάρτα από τον διαιτητή Δημήτρη Θάνο. Από εκείνο το σημείο και μετά και ενώ είχε βγει από το ματς ο Μιραλάς, ο Ολυμπιακός είχε προβλήματα στην κυκλοφορία της μπάλας. Ο Ατρόμητος το μόνο που κατάφερε ήταν να μειώσε σε 2-1 με τέρμα του Φαβάλι στις καθυστερήσεις του αγώνα.

Παράπονα για τον Θάνο

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Ολυμπιακός δεν τυγχάνει ίσης αντιμετώπισης από την διαιτησία. Στο σημερινό παιχνίδι, οι "ερυθρόλευκοι" έχουν μεγάλα παράπονα από τον κ.Δημήτρη Θάνο. Και ο λόγος είναι ότι έβγαλε με μεγάλη ευκαιρία την κόκκινη κάρτα στον Ντουντού στο 68ο λεπτό, όταν σε παρόμοια φάση του πρώτου ημιχρόνου δεν έκανε το ίδιο σε χτύπημα του Ολιβέιρα. Επίσης, χαρίστηκε αρκετές φορές στο δεύτερο ημίχρονο, στον συγκεκριμένο παίκτη ο οποίος αγωνιζόταν με κίτρινη από το πρώτο μέρος.

Οι συνθέσεις:

Ολυμπιακός (Ερνέστο Βαλβέρδε): Πάρντο, Μοδέστο, Μέλμπεργκ, Ιμπαγάσα, Ντουντού, Ζαϊρί (72' Ουρτάδο), Μιραλάς (61' Νέμεθ), Φουστέρ, Χολέμπας, Ρόμενταλ (15' Πάντελιτς), Τοροσίδης.

Ατρόμητος (Γ. Δώνης): Μιχαηλίδης, Νάστος, Μπαζίνσκι, Νεμπεγλέρας, Καμαρά, Φαβάλι, Βινιάλ, Σαγκανόβσκι (58' Αναστασάκος), Καραγκούνης (71' Σαρμιέντο), Τάτος, Ολιβέιρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου