Τα προβλήματα δεν έχουν σταματημό για τον Ερασιτέχνη Ολυμπιακό. Αυτή τη φορά ήταν η σειρά του στίβου να αντιδράσει στην αβεβαιότητα που επικρατεί στο τμήμα. Οκτώ αθλητές πήραν την απόφαση να αποχωρήσουν από τον σύλλογο με πρώτο και καλύτερο τον Λούη Τσάτουμα.
Τον ακολούθησαν οι Τάσος Γκούσης, Αφροδίτη Σκαφίδα, Αριστοτέλη Γκάβελα, Γιάννα Καφετζή, Αλέξανδρο Θεοφάνοφ, Ιωάννα Γραμματικοπούλου και Μιχάλης Γελασάκης. Εκτός από τις αποχωρήσεις, είχαμε και μεταγραφή στο τμήμα στίβου με την απόκτηση της Παναγιώτας Τουλουμτζή (αθλήτρια στο ακοντισμό), από τον Πανελλήνιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου