Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Στις 29/12 με ΠΑΟΚ

Στις 29 Δεκεμβρίου προγραμματίστηκε το πρώτο ραντεβού μεταξύ Ολυμπιακού και ΠΑΟΚ, στο πλαίσιο των ημιτελικών του Κυπέλλου Ελλάδας στο μπάσκετ. Όπως ανακοίνωσε η ΕΟΚ, το πρώτο ματς θα γίνει στην Πυλαία, στις 19:00 και ο επαναληπτικός στο ΣΕΦ, στις 9 Φεβρουαρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου