Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Καλαμάκι και μετά...ο πελάτης

Με στόχο το απόλυτο και τη νίκη κόντρα στο Καλαμάκι, συνεχίζουν την προετοιμασία του οι πολίστες του Ολυμπιακού. Το Σάββατο (11/12) η ομάδα μας θα υποδεχτεί τον ΝΟΚ στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής και θα έχει μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για να κάνει μια πολύ καλή προπόνηση πριν από το...παραδοσιακό γλέντι με τον Παναθηναϊκό στις 18 Δεκεμβρίου στο κλειστό των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων.

Ο...πελάτης έχει βγάλει γλώσσα και οι "ερυθρόλευκοι" θέλουν για μία ακόμα φορά να "πνίξουν" τον αντίπαλο τους, δείχνοντας του ποιος είναι και φέτος το απόλυτο αφεντικό στην Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου