Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Κυριακή με Κερατέα

Αλλαγή ημέρας διεξαγωγής του εκτός έδρας αγώνα με την Κερατέα για την γυναικεία ομάδα βόλεϊ. Το ματς της 7ης αγωνιστικής, είχε αρχικά οριστεί να διεξαχθεί το ερχόμενο Σάββατο, όμως μετά από αίτημα των "ερυθρολεύκων", μεταφέρεται για την Κυριακή στις 18:00.

Ο λόγος δεν είναι άλλος από την ευρωπαϊκή υποχρέωση που έχει απόψε (19:30) η ομάδα μας, αφού αντιμετωπίζει την Γαλατάσαράι στο πλαίσιο της φάσης των "32" του CEV Cup. Έτσι, προκειμένου να προλάβουν να προετοιμαστούν για το παιχνίδι με την Κερατέα, ζήτησαν και πήραν την μεταφορά του αγώνα κατά μία μέρα αργότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου