Τα τεράστια οικονομικά προβλήματα του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού δεν λύθηκαν παρά τις υποσχέσεις κάποιων και έτσι αποφασίστηκε να σταματήσει η λειτουργία του εάν δεν βρεθούν 400.000 ευρώ μέχρι την Δευτέρα.
Τα περισσότερα τμήματα του Ερασιτέχνη αργοπεθαίνουν, με τους αθλητές πλέον να μην μπορούν να καλύψουν τις βασικές τους ανάγκες. Οι αποχωρήσεις σε στίβο, βόλεϊ και άλλα αθλήματα έχουν ξεκινήσει και οδηγούν τον Ολυμπιακό σε μεγαλύτερο αδιέξοδο. Πρέπει να βρεθεί σύντομα λύση, διότι σε διαφορετική περίπτωση την Δευτέρα θα μπει λουκέτο στον Ερασιτέχνη.

kala paidia etsi k ptwxefsei o erasitexnhs thn gamisame afou tou anhkoun ta katoxurwmena xrwmata to onama kai to emvlhma...
ΑπάντησηΔιαγραφή