Ο Βασίλης Τοροσίδης με την κίτρινη κάρτα που δέχτηκε στην αναμέτρηση της περασμένης Κυριακής κόντρα στον Ατρόμητο, έφτασε τις τέσσερις στο πρωτάθλημα. Την ποινή συμπλήρωσης καρτών θα την εκτίσει την 18η αγωνιστική απέναντι στον Πανσερραϊκό, στο Γ.Καραϊσκάκη.
Την απόφαση πήρε ο Ερνέστο Βαλβέρδε, θεωρόντας ότι το συγκεκριμένο ματς είναι μικρότερης επικινδυνότητας απ' ότι τα υπόλοιπα που έχει να δώσει ο Ολυμπιακός το προσεχές διάστημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου