Το παιχνίδι με την Σαρλερουά ανήκει στο παρελθόν για τον Ολυμπιακό. Πλέον, οι παίκτες του Ντούσαν Ίβκοβιτς αρχής γενομένης από σήμερα σκέφτονται το επόμενο παιχνίδι, που είναι αυτό της Πέμπτης (16/12) κόντρα στον Ηλυσιακό, ματς για την 8η αγωνιστική της Α1.
Στο "ερυθρόλευκο" στρατόπεδο θέλουν να προσθέσουν μία ακόμα νίκη στην προσπάθεια τους για κατάληψη της πρώτης θέσης του πρωταθλήματος. Γι' αυτό το λόγο, ο Ντούντα θα χρησιμοποιήσει όλα τα βασικά στελέχη και ανάλογα την εξέλιξη του αγώνα θα τους προφυλάξει και θα χρησιμοποίησει και κάποιους παίκτες που δεν έχουν μεγάλο χρόνο συμμετοχής φέτος. Σκοπός του Ίβκοβιτς είναι να δει διάρκεια στην καλή απόδοση της ομάδας και όχι μεταπτώσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου