Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Πρώτος και στα εισιτήρια

Μία ακόμα πρωτιά για τον Ολυμπιακό, πέραν της βαθμολογικής συγκομιδής, είναι και η συγκομιδή εισιτηρίων στο φετινό πρωτάθλημα. Η ομάδα μας μετά από 7 παιχνίδια στο "Γ.Καραϊσκάκης", βρίσκεται στην πρώτη θέση, έχοντας διαθέσει συνολικά 155.396 εισιτήρια, αριθμός που μεταφράζεται σε 22.199 "μαγικά χαρτάκια" μέσο όρο.

Στην δεύτερη θέση (και εδώ) είναι ο Παναθηναϊκός, έχοντας διαθέσει 145.950 εισιτήρια και αντίστοιχα έχει μ.ο. 20.850 ανά αγώνα, έχοντας δώσει μάλιστα και τα τρία πιο εμπορικά παιχνίδια του στο ΟΑΚΑ κόντρα σε Ολυμπιακό, ΠΑΟΚ και ΑΕΚ. Αντίθετα, οι "ερυθρόλευκοι" έχουν υποδεχτεί μόνο τον ΠΑΟΚ. Περιττό να αναφέρουμε ότι ο πολυμετοχικός έχει 7 ματς σε πολύ μεγαλύτερης χωρητικότητας γήπεδο από το "Γ.Καραϊσκάκης".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου