Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Ολυμπιακός ή... Olympiacos?

Πρωτόγνωρη εικόνα ο χθεσινός Ολυμπιακός για όσους τον έχουν ζήσει χρόνια. Η ομάδα ξεκίνησε το ματς με μόλις έναν Έλληνα παίκτη, τον Βασίλη Τοροσίδη και δέκα ξένους (Πάρντο, Χολέμπας, Μοδέστο, Μέλμπεργκ, Ντουντού, Ιμπαγάσα, Φουστέρ, Μιραλάς, Ρόμενταλ). Εάν προσθέσουμε και τους παίκτες που βρίσκονταν στον πάγκο τότε το άθροισμα είναι 5 Έλληνες παίκτες και 13 ξένοι. Πως όμως έχει οδηγηθεί ο Ολυμπιακός σε αυτήν την ανθελληνοποίηση της ομάδας;

Και αλήθεια σε ποιον φίλαθλο του Ολυμπιακού αρέσει αυτή η εικόνα; Θα μου πείτε το αποτέλεσμα μετράει και δεν πάει να παίζει με 11 ξένους η ομάδα, ας παίρνει το πρωτάθλημα και δεν πειράζει. Είναι όμως τόσο απλό; Φυσικά και όχι! Δεν μπορεί να μην υπάρχει ένας ελληνικός κορμός. Ένας ελληνικός κορμός, ο οποίος μαζί με καλές λύσεις από το εξωτερικό θα δημιουργεί ένα... εκρηκτικό μείγμα. Και δεν κατάλαβα γιατί ο Μοδέστο και όχι ο Ποτουρίδης στο κέντρο της άμυνας; Ιδιαίτερα από τη στιγμή που ο νεαρός έχει δείξει ότι μπορεί να βοηθήσει.

Γι' αυτό το λόγο, ο Ερνέστο Βαλβέρδε θα πρέπει να κοιτάξει πως θα μαζέψει ότι καλύτερο κινείται στην ελληνική αγορά (Γκέκα, Μόρα, Μανιάτη κ.α.) προκειμένου να μπορέσει να τονώσει το ελληνικό στοιχείο το οποίο θα διατηρήσει τον Ολυμπιακό στο πέρασμα των χρόνων. Σε διαφορετική περίπτωση θα αναγκάζεται να κάνει 15 μεταγραφές κάθε καλοκαίρι, εκ των οποίων οι μίσες είναι ξένων παικτών αμφιβόλου ποιότητας. Έλληνες παίκτες και παίκτες που να ματώνουν την φανέλα και όχι ξένους δημόσιους υπαλλήλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου