Επιτέλους και ευχάριστα νέα από το ιατρικό δελτίο του Ολυμπιακού. Ο Αλμπερτ Ριέρα νωρίτερα απ' ότι υπολογιζόταν θα επιστρέψει σε κανονικούς ρυθμούς προπονήσεων και θα τεθεί στην διάθεση του Ερνέστο Βαλβέρδε ενόψει της συνέχειας των υποχρεώσεων του Ολυμπιακού σε πρωτάθλημα και Κύπελλο. Ο Ισπανός μέσος, που ακολουθούσε πρόγραμμα αποκατάστασης, υποβλήθηκε σε υπερηχογράφημα και εκεί φάνηκε ότι έχει ξεπεράσει την θλάση που τον ταλαιπωρούσε.
Κάπου εδώ τελειώνουν τα ευχάριστα και συνεχίζονται τα δυσάρεστα. Ο Ντουντού αποκόμισε πρόβλημα στο γόνατο από την χθεσινή αναμέτρηση κόντρα στον Ατρόμητο. O Bραζιλιάνος μέσος υπέστη ρήξη οπισθίου κέρατος στον έξω μηνίσκο, κάτι που σημαίνει ότι χάνει το ματς στην Λάρισα (έτσι και αλλιώς λόγω τιμωρίας) και ενδέχεται να χάσει και το ματς της Τρίπολης κόντρα στον Αστέρα για το Κύπελλο Ελλάδας.
Τα προβλήματα δεν σταματούν εδώ για τον Ολυμπιακό, καθώς ο Ντένις Ρόμενταλ ο οποίος χθες αποχώρησε στο 15ο λεπτό της αναμέτρησης, αφήνοντας την θέση του στον Πάντελιτς, έχει ένα αιμάτωμα στην επιγονατίδα. Ο Δανός άρχισε ήδη θεραπεία προκειμένουν να προλάβει την αναμέτρηση με την Λάρισα και ακόμα δεν είναι σίγουρο εάν θα καταφέρει να είναι έτοιμος μέχρι τότε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου