Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Δανεικός ο Μήτρογλου, μένει ο Ζαϊρί

Βίοι αντίθετοι για Μήτρογλου και Ζαϊρί.
Ιδιαίτερα σημαντική είναι η σημερινή ημέρα για τον Ολυμπιακό, αφού θα ξεκαθαρίσουν πολλά σχετικά με τα μεταγραφικά. Ο Βαγγέλης Μαρινάκης θα έχει συνάντηση με τον Ερνέστο Βαλβέρδε και θα συζητήσουν τον μεταγραφικό σχεδιασμό ενόψει Ιανουαρίου και άλλα αγωνιστικά θέματα που απασχολούν την ομάδα μας.

Ο Βάσκος τεχνικός αναμένεται να συζητήσει ένα παίκτη για την μεσαία γραμμή και σε μία τέτοια περίπτωση οι υποθέσεις των Μόρα, Μανιάτη θα μετατεθούν για το καλοκαίρι. Όσον αφορά το ήδη υπάρχον υλικό, ο Βαλβέρδε δεν υπολογίζει στους Γκαλίτσιο και Μήτρογλου και θα εισηγηθεί τον δανεισμό τους σε άλλη ομάδα. Βέβαια, αυτή η κίνηση προκαλεί πολλά ερωτήματα καθώς δεν υπάρχουν πολλές εναλλακτικές λύσεις στην γραμμή κρούσης και η παραχώρηση του διεθνή επιθετικού, έστω και με δανεισμό θα μειώσει το επιθετικό οπλοστάσιο.

Άλλωστε, πλην Μιραλάς και Πάντελιτς δεν υπάρχουν άλλοι επιθετικοί στο λιμάνι και ο Ολυμπιακός δεν έχει την πολυτέλεια να αφήνει επιθετικούς. Βέβαια, σε αυτήν την κίνηση ώθησε τον έμπειρο τεχνικό η συμπεριφορά του Μήτρογλου, μόλις έμαθε ότι δεν είναι στην αποστολή του αγώνα με τον Ατρόμητο. Τέλος πάντων, ο Βάσκος κάτι περισσότερο θα γνωρίζει. Από κει και πέρα, δεν αποκλείεται να δοθεί δανεικός και ο Νέμεθ. Αντίθετα, θα παραμείνει στο "ερυθρόλευκο" ρόστερ ο Ζαουάντ Ζαϊρί. Η απόδοση του Μαροκινού άσου στην χθεσινή αναμέτρηση με τον Ατρόμητο, "ανέβασε τις μετοχές" του στο πρόσωπο του Ερνέστο Βαλβέρδε και του εξασφαλίζει θέση στο ρόστερ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου