Η κακοδαιμονία των τραυματισμών στον φετινό Ολυμπιακό συνεχίζεται. Στην ομάδα του Πειραιά "τραβάνε τα μαλλιά τους", γιατί για ένα ακόμα παιχνίδι είδαν ένα παίκτη τους να αποχωρεί με τραυματισμό. Τελευταίο θύμα είναι ο Ντένις Ρόμενταλ.
Ο Δανός άσος αποχώρησε στο 15ο λεπτό της αναμέτρησης με τον Ατρόμητο, δίνοντας την θέση του στον Μάρκο Πάντελιτς. Σήμερα, θα εξεταστεί ξανά από το ιατρικό τιμ της ομάδας και θα φανεί εάν πρόκειται για κάτι σοβαρό ή όχι. Ας ελπίσουμε για το δεύτερο γιατί σε διαφορετική περίπτωση και εάν λάβουμε υπόψη και τον τραυματισμό του Φουστέρ, θα χρειαστεί ένα Αγιασμό ο Ολυμπιακός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου