Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Ίβκοβιτς εναντίον ΕΡΤ

Τον εκνευρισμό του Ντούσαν Ίβκοβιτς προκάλεσε ο ορισμός από την ΕΡΤ, του αγώνα του Ολυμπιακού με το Περιστέρι, στις 16:00 την ερχόμενη Κυριακή, προκειμένου να έχει τηλεοπτική κάλυψη. Το πρόβλημα είναι στην ώρα και αυτό διότι όπως ανέφερε ο Σέρβος τεχνικός στους αρμόδιους της ΕΡΤ, οι παίκτες του θα πρέπει να γευματίσουν στις 11:00 το πρωί για να είναι σε θέση να αγωνιστούν στο ματς της 9ης αγωνιστικής κόντρα στο Περιστέρι.

Ωστόσο, το αίτημα του Ίβκοβιτς να μετατεθεί το ματς στις 12:30 ή σε πιο ανθρώπινη ώρα δεν έγινε δεκτό. Ακρη δεν βγήκε και άλλωστε δεν είναι πρώτη φορά που η ΕΡΤ προκειμένου να καλύψει το πρόγραμμα της, βάζει σε άκυρες ώρες τα ματς και δημιουργεί προβλήματα στις ομάδες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου