Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Kουμόρτζι: "Γιατί όχι στον Ολυμπιακό;"



Ανοικτός στην προοπτική της μεταπήδησης στον Ολυμπιακό αλλά και τον Παναθηναϊκό, είναι ο Μπενάρντ Κουμόρτζι. "Είναι δυο πολύ μεγάλες ομάδες και αν ο Πανιώνιος θέλει να με παραχωρήσει εκεί, εγώ δεν έχω πρόβλημα να παίξω σε κάποια από αυτές", δήλωσε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο "ΕΘΝΟΣ".

Ο Κουμόρτζι συνέχισε μιλώντας για το κατά πόσο τον καλύπτει η προοπτική του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού: "Εννοείται πως επιθυμώ να παίξω σε έναν τέτοιο σύλλογο που έχει μεγάλες φιλοδοξίες. Παρ’ όλα αυτά, είναι δύσκολο να επιλέξεις μια από τις δυο ομάδες. Φαντάζομαι πως αποτελούν μια σημαντική ευκαιρία για μένα και την καριέρα μου, αλλά προς το παρόν επικεντρώνομαι μόνο στον Πανιώνιο".

 Επίσης, διέψευση οποιαδήποτε επαφή λέγοντας:  "Όχι, δεν έχω καμία επαφή. Τουλάχιστον, όχι ακόμα". Ο Γκανέζος μέσος του Πανιωνίου βρίσκεται στην λίστα του Ερνέστο Βαλβέρδε με τους υπό απόκτηση παίκτες τον Γενάρη, αλλά ακόμα δεν έχει γίνει κάποια επίσημη κίνηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου