Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Champions League ή...Master Chef ?

 
Κοπεγχάγη-Παναθηναϊκός (3-1): Tελικά το MEGA έδειξε...Master Chef! Στην σημερινή δοκιμασία οι 11 παίκτες από την Δανία μαγείρεψαν ΛΑΓΟ ΣΤΙΦΑΔΟ. Η Βαθμολογία που πήραν από τους κριτές ήταν ιδιαίτερα καλή και έτσι πέρασαν στον επόμενο γύρο. Όσον αφορά τον λαγό...αυτός πήγε άκλαυτος!


O Πρέσβης για μία ακόμα χρονιά εντυπωσίασε την Ευρώπη ολοκληρώνοντας την φετινή του πορεία με συγκομιδή 2 βαθμών και τέρματα 2-13!

Αντε και του χρόνου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου