Με χαμόγελα υποδέχτηκαν στο προχθεσινό φιλικό τον Γιάγια Τουρέ οι άνθρωποι του Ολυμπιακού. Ο Ιβοριανός μέσος μπορεί να αποχώρησε το 2006 με άσχημο τρόπο από την ομάδα όμως πολλοί ξέρουν ότι είχε παρασυρθεί από τον τότε μάνατζερ του, Ντιμίτρι Σέλουκ. Πλέον, όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν και πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν τον Τουρέ πίσω στον Ολυμπιακό ιδιαίτερα από τη στιγμή που είναι τόσο αγαπητός και στον κόσμο. Ποιος δεν θα ήθελε ένα από τα καλύτερα χαφ της Ευρώπης ίσως και του κόσμου. Γι' αυτό μεταξύ σοβαρού και αστείου ειπώθηκε από παράγοντα των "ερυθρολεύκων" η ατάκα : "Σε περιμένουμε σε δύο χρόνια"!
Τώρα το εάν θα δούμε ξανά τον Αφρικανό στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό αυτό θα το δείξει το μέλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου