Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Πρώτος και καλύτερος!

Σαν σίφουνας πέρασε από το "Σπίρουντομ" της Σαρλερουά ο Ολυμπιακός. Οι "ερυθρόλευκοι" παίζοντας πολύ καλό μπάσκετ στην μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα, πήραν τη νίκη 80-67 επί της βελγικής ομάδας και κρατάνε με το ένα χέρι την πρώτη θέση του ομίλου τους. Μεγάλοι πρωταγωνιστές για τον Ολυμπιακό ήταν οι Σπανούλης (18 πόντους, 6 ασίστ), Μπουρούσης (19 πόντους, 5 ριμπάουντ) και Τεόντοσιτς (16 πόντους, 4 ασίστ).

Ο Γιάννης Μπουρούσης έκανε την αρχή σημειώνοντας 15 πόντους μόλις στα πρώτα 15 λεπτά πριν φορτωθεί με τρία φάουλ και αποσυρθεί στον πάγκο. Ο Ολυμπιακός διατηρούσε σαφές  προβάδισμα στο πρώτο ημίχρονο με τις διαφορές να κυμαίνονται στο +11 (25-14, 29-18). Η Σαρλερουά ισοφάρισε προς στιγμήν σε 29-29 για να έρθει η άμεση απάντηση των Πειραιωτών που τους έφερε στο +8 (42-34) στο τέλος του ημιχρόνου. Στο τρίτο δεκάλεπτο ο Τεόντοσιτς ανέλαβε δράση και η διαφορά σταθεροποιήθηκε σε υψηλά επίπεδα. Η τελευταία περίοδο ήταν αποκλειστικά του Βασίλη Σπανούλη που σκόραρε ακατάπαυστα ανεβάζοντας την διαφορά ακόμα και στο +24 (80-56) πριν έρθει η Σαρλερουά και τρέξει ένα μικρό σερί, διαμορφώνοντας το τελικό 80-67.

Ο Ολυμπιακός παίρνει όπως όλα δείχνουν την πρώτη θέση του ομίλου που τον ισχυροποιεί στο Τοp 16 για ένα πολύ απλό λόγο. Κατάφερε να ξεπεράσει τον κακό εαυτό που παρουσίαζε συνήθως στα φετινά εκτός έδρας παιχνίδια και πήρε τη νίκη σε μία έδρα όπου έχασαν και οι άλλοι δύο διεκδικητές της πρώτης θέσης, Ρεάλ Μαδρίτης και Μάλαγα.

Τα δεκάλεπτα: 16-25, 34-42, 50-61, 67-80

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Ντούσαν Ίβκοβιτς): Σπανούλης 18 (6 ασίστ), Τεόντοσιτς 16 (4 ασίστ), Μπουρούσης 19 (5 ριμπ.), Παπαλουκάς 7 (4 ασίστ), Νεστέροβιτς 7 (11 ριμπ.), Χαλπερίν 7, Μαυροκεφαλίδης 2, Κέσελι 2, Ερτσεγκ 2, Παπανικολάου, Γκόρντον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου