Ο Ολυμπιακός ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για την αναμέτρηση με τον Ατρόμητο, με απογευματινή προπόνηση. Παρότι, ο Ραούλ Μπράβο είχε προπονηθεί σε κανονικούς ρυθμούς τις τελευταίες τρεις μέρες, ο Ερνέστο Βαλβέρδε τον άφησε εκτός αποστολής για την κυριακάτικη αναμέτρηση.
Αναλυτικά η αποστολή του Ολυμπιακού απαρτίζεται από τους: Νικοπολίδης, Πάρντο, Τοροσίδης, Ποτουρίδης, Μέλμπεργκ, Μοντέστο, Γ. Παπαδόπουλος, Ουρτάδο, Χολέμπας, Ντουντού, Ρόμενταλ, Φετφατζίδης, Ζαϊρί, Πάντελιτς, Μιραλάς, Φουστέρ, Ιμπαγάσα, Νέμεθ.
Όσον αφορά τον Αριέλ Ιμπαγάσα, κατά τη διάρκεια της σημερινής προπόνησης ένιωσε μια ενόχληση στην έκφυση του δεξιού δικεφάλου μηριαίου και αποφασίστηκε από το ιατρικό τιμ να μην συνεχίσει για να μην προκληθεί σοβαρότερο πρόβλημα. Ο Αργεντινός μέσος συμπεριλήφθηκε στην 18μελης αποστολή αλλά αύριο λίγο πριν από την έναρξη του αγώνα θα κριθεί η συμμετοχή του ή όχι, ανάλογα με την κατάσταση του.
Από κει και πέρα, δεν υπήρχε κάποιο απρόοπτο της τελευταίας στιγμής. Ο Αλμπερτ Ριέρα συνέχισε το πρόγραμμα αποκατάστασης στο γυμναστήριο και το γήπεδο. Όσοι έμειναν εκτός αποστολής από τον αγώνα με τον Ατρόμητο, και αυτοί είναι οι Γκαλίτσιος, Μπράβο, Μήτρογλου, Γ.Παπαδόπουλος, Α.Παπαδόπουλος και Μεγιέρ, θα προπονηθούν την Κυριακή στις 10:30, ενώ ο Ριέρα θα συνεχίσει το ατομικό πρόγραμμα του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου