Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Ίβκοβιτς: "Νίκη για την πρώτη θέση"

Το στίγμα του για την αυριανή αναμέτρηση κόντρα στην Μάλαγα έδωσε ο Ντούσαν Ίβκοβιτς, μιλώντας στους εκπρόσωπους των ΜΜΕ, λίγο πριν την αναχώρηση της ομάδας για την Ισπανία. "Ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα και προετοιμάζεται ανάλογα με τις συνθήκες. Πρέπει να κερδίσουμε αυτόν τον αγώνα για να πάρουμε την πρώτη θέση, αλλά αυτό δημιουργεί πίεση. Το πιο σημαντικό αυτή την στιγμή για εμένα είναι να δω τους παίκτες μου να παίζουν όπως θέλω. Και αυτό δεν το είδα στο ματς με τον ΠΑΟΚ" , δήλωσε αρχικά ο Σέρβος τεχνικός.


Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην δυναμικότητα της ισπανικής ομάδας, τονίζοντας τα σημεία που πρέπει να προσέξει ο Ολυμπιακός προκειμένου να φτάσει στη νίκη. "Παραδοσιακά η Μάλαγα έχει καυτή έδρα. Είναι καλή ομάδα αλλά έχουμε την δυνατότητα να δείξουμε για δεύτερη φορά ότι μπορούμε να έχουμε εμείς τον έλεγχο του παιχνιδιού. Αυτό το κάναμε μόνο μία φορά στην Ρώμη. Η Μάλαγα είναι πολύ διαφορετική σε σχέση με την ομάδα που κερδίσαμε εύκολα στο ΣΕΦ. Ο Πρίντεζης μάλλον δεν παίζει, είναι εκτός ομάδας. Η αντίπαλός μας παίζει με 4άρι τον Χιμένεθ και παίζει με τρία γκαρντ… Τρέχει πολύ. Είναι πιο σοβαρή. Και έχει τον Μπλάκνεϊ που ελέγχει καλύτερα τον ρυθμό ως πρώτος πλέι μέικερ. Εμείς θα πρέπει να πιέσουμε όσο περισσότερο γίνεται τους Μπλάκνεϊ και τον Ροντρίγκεθ. Πρέπει να σταματήσουμε τις γρήγορες επιθέσεις τους…", ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ολοκληρώνοντας τις δηλώσεις του ο Ντούσαν Ίβκοβιτς αναφέρθηκε και στην απουσία του Ματ Νίλσεν λέγοντας: "Με το ιατρικό επιτελείο αποφασίσαμε να αφήσουμε εκτός αποστολής τον Νίλσεν. Νιώθει φοβερούς πόντους στα πλευρά. Προσπαθήσαμε να τον ξεκουράσουμε και για αυτό δεν είχε παίξει και με τον ΠΑΟΚ. Στην 12άδα πήραμε τους Γλυνιαδάκη και Ερτσεγκ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου