Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Ίβκοβιτς: "Για ένα σουτ..."

Εμφανώς απογοητευμένος από το αποτέλεσμα της αναμέτρησης με την Μάλαγα, εμφανίστηκε ο Ντούσαν Ίβκοβιτς στη συνέντευξη Τύπου. Ο Σέρβος τεχνικός χαρακτήρισε δίκαιο το αποτέλεσμα καθώς όπως ανέφερε "η Μάλαγα είχε τον έλεγχο την περισσότερη ώρα".

Αναλυτικά τι δήλωσε:


"Ηταν ένα καλο, σκληρό και περίεργο παιχνίδι. Η Μαλαγα άξιζε τη νίκη γιατί είχε τον έλεγχο την περισσότερη ώρα, αλλα κι εμείς φτάσαμε στο τέλος χάσαμε για ένα σουτ. Στο πρώτο ημίχρονο δεν ελεγξαμε το παιχνίδι με το επίπεδο που θέλω και επιτρεψαμε στη Μαλαγα να πετύχει εύκολα καλάθια στο τρανζισιον. Ένας ακόμα λόγος που λέω ότι το παιχνίδι είναι περίεργο είναι γιατί Κερδίσαμε τη Μαλαγα στο τελευταίο δεκάλεπτο που είναι το καλύτερο της εντός εδρας. Δεν τα παρατήσαμε κι αυτο είναι θετικό. Πρέπει να συγκεντρωθουμε για τα δυο επόμενα παιχνίδια μας. Η σχέση λαθών και ασίστ Ήταν και πάλι το κλειδί του αγώνα και ο βασικός λόγος αυτής της ήττας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου