Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010
Ετοιμάζεται για Σαρλερουά
Μετά από πέντε ημέρες παραμονής και προπονήσεων στην Μάλαγα, ο Ολυμπιακός θα αναχωρήσει το μεσημέρι της Κυριακής με προορισμό τις Βρυξέλλες. Από εκεί θα μεταβεί στο Σαρλερουά, όπου την ερχόμενη Δευτέρα (21:30, NET) θα αντιμετωπίσει την ομώνυμη τοπική ομάδα σε αναμέτρηση που θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό το εάν θα κατακτήσει την πρώτη θέση του ομίλου ή όχι.
Αυτό εξαρτάται από τους παίκτες του Ντούσαν Ίβκοβιτς και το τι αγωνιστικό πρόσωπο θα παρουσιάσουν. Θα δείξουν την πειθαρχημένη και συγκεντρωμένη για 40 λεπτά ομάδα της Ρώμης που κέρδισε άνετα την Βίρτους ή θα εμφανιστούν με προβλήματα και κενά διαστήματα στην απόδοση τους όπως στα υπόλοιπα εκτός έδρας ματς, σε Μπάμπεργκ, Μαδρίτη και Ανδαλουσία.
Να αναφέρουμε ότι μετά από απόφαση του Ίβκοβιτς η ομάδα δεν προπονήθηκε σήμερα το απόγευμα σε παρκέ, αλλά σε γυμναστήριο του ξενοδοχείου στο οποίο διαμένει. Το βράδυ έχει προγραμματιστεί μια βόλτα στην παραθαλάσσια περιοχή Εστεπόνα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου