Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Δώρο Χριστουγέννων!!!

Στις 16 Δεκεμβρίου αναμένεται να τελειώσει το σίριαλ της απόκτησης του Κέβιν Μιραλάς από την Σεντ Ετιέν. Την συγκεκριμένη μέρα έχει προγραμματιστεί η άφιξη του μάνατζερ του, Ρότζερ Ενροτό στην Αθήνα προκειμένου να συναντηθεί με τους ανθρώπους του Ολυμπιακού και να πέσουν οι υπογραφές.

Όπως είναι γνωστό, υπάρχει οψιόν αγοράς ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Σεντ Ετιέν ύψους 2,5 εκατ. ευρώ. Οι ερυθρόλευκοι πληρώνοντας το συγκεκριμένο ποσό κάνουν αυτόματα δικό τους τον 23χρονο επιθετικό. Όσον αφορά τις ετήσιες οικονομικές απολαβές του παίκτη, αυτές θα αυξηθούν άνω των 900.000 ευρώ, ποσό με το οποίο αμείβεται αυτή τη στιγμή ο Βέλγος.

Από τον Ολυμπιακό θεωρείται σχεδόν δεδομένο ότι θα μπει και ρήτρα στο συμβόλαιο του Μιραλάς κάτι που είχε γίνει πριν από λίγο καιρό και για τον Γιάννη Φετφατζίδη.

1 σχόλιο: