Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Παρέλαση αστέρων

Μεγάλο παιχνίδι σήμερα (21:15-ΣΚΑΪ) στο "Γ.Καραϊσκάκης", ανάμεσα στους All Stars του Ολυμπιακού και τους φίλους Ζιντάν-Ρονάλντο, στο πλαίσιο του 8ου αγώνα κατά της φτώχειας. Την διοργάνωση του συγκεκριμένου αγώνα έχει ο ΟΗΕ.

Λόγω της σημερινής απεργίας των μέσων μαζικής μεταφοράς, η ΠΑΕ Ολυμπιακός εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία αναφέρει αναλυτικά τους τρόπους με τους οποίους θα μπορούν να μεταβούν στο γήπεδο όσοι δεν έχουν δικό τους μεταφορικό μέσο. Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:

"Η Π.Α.Ε ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ στο πλαίσιο της καλύτερης δυνατής εξυπηρέτησης των φιλάθλων που θα θελήσουν να μετακινηθούν αύριο Τρίτη 14/12 προς το στάδιο «Γ. Καραϊσκάκης», έχει μισθώσει πούλμαν τα οποία θα αναχωρή...σουν από τις κάτωθι περιοχές στις 18:45.

1. Κερατσίνι > Πλατεία Λαού (2)

2. Νίκαια - Κορυδαλλός > Περιβολάκι (2)

3. Πέραμα > Καραβάκια (για Σαλαμίνα) (1)

4. Πειραιάς > Πασαλιμάνι (Ρολόι) (2)

> Δημοτικό Θέατρο (2)

> Πλατεία Καραϊσκάκη (λιμάνι) (2)

5. Περιστέρι > Σταθμό Metro(2)

6. Χαϊδάρι > Παλατάκι (2)

7. Αθήνα > Σύνταγμα (4)

8. Καλλιθέα > Πλατεία Δαβάκη (2)

9. Γλυφάδα > Αγ. Κωνσταντίνος (2)

(μπορεί να κάνει στάσεις στον Πράπα, γενικώς στην παραλιακή)

10. Αγ. Ανάργυροι - Λιόσια- Πετρούπολη > Θηβών (ύψος Λακιώτη) (2) (μπορεί να κάνει στάση στο Γηπ. Αιγαλέου, Ιερά Οδό,Village)

11. Συγγρού Φιξ > Metro (3)"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου