Από την κόλαση στον παράδεισο και από εκεί ξανά στην κόλαση! Κάπως έτσι θα μπορούσαμε να περιγράψουμε την αναμέτρηση του Ολυμπιακού στην Σλοβενία κόντρα στην Μπλεντ. Οι "ερυθρόλευκοι" ηττήθηκαν με 3-2 σετ για πολλοστή φορά τη φετινή περίοδο, όμως το χθεσινό αποτέλεσμα τον φέρνει αρκετά πίσω στο κυνήγι της πρόκρισης στην επόμενη φάση του Champions League.Οι παίκτες του Φλάβιο Γκουλινέλι έχασαν τα πρώτα δύο σετ με 25-20 και 25-21, όμως δεν είχαν πει την τελευταία τους λέξη. Με πάθος και αποφασιστικότητα πήραν τα δύο επόμενα με το ίδιο σκορ 25-23 και ισοφάρισαν σε 2-2, στέλνοντας το ματς στο τάι μπρεικ. Εκεί, εμφανώς κουρασμένοι από την μεγάλη προσπάθεια που είχαν κάνει, έχασαν το σετ με 15-11 και ταυτόχρονα το ματς με 3-2.
Πλέον, οι ελπίδες πρόκρισης έχουν ελαχιστοποιηθεί και στον Πειραιά ελπίζουν σε ήττες της Γιαστρέμπσκι και αντίστοιχα νίκες δικές τους προκειμένου να περάσουν στην επόμενη φάση της διοργάνωσης.
Τα σετ: 25-20, 25-21, 23-25, 23-25, 15-11
Μπλεντ: Φλάις 16, Σκετ 19, Κάμνικ 9, Βίντσιτς 3, Ράσιτς 9, Γιάκοπιν 17, Λιούις (λ - 68%) / Φαν Ντάικ 2, Σίματς, Κοβάτσεβιτς 4.
Ολυμπιακός: Ντεσπέιν 15, Γιαμπλόνσκι 11, Ζέκοφ 4, Κραλ 14, Ανδρεάδης 1, Τζούριτς 29, Κουζούνης (λ - 43%) Παπάζογλου 1, Φράγκος, Κοκκινάκης, Σωτηρίου.
Βαθμολογία (σε 4 αγώνες)
1. Μπλεντ 12-5 10
2. Μπούντβα 6-5 5
3. Ολυμπιακός 7-11 4
4. Γιαστρζέμπσκι 5-9 2
* Γιαστρζέμπσκι και Μπούντβα έχουν ένα παιχνίδι λιγότερο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου